WELCOME

Sunday 22 December 2013

Apa yang aku buat masa cuti??

Bangun pagi tercekik halkum
assalamualaikum

Wuih, skojap jo udah nak abih tahun duo ribu tigo boleih...
Hah, dulu masa aku skolah, beria ria mikir apa yg nak buat lepas abih SPM.
dan apa yang jadi sekarang, aku hanya duk rumah, makan minum layan running man, tgk drama korea, main-main dengann gerpren aku yakni aku punya kamera dan tido.

Tapi aku masih enjoy, sebab aku ada mama aku. Kalau aku bosan dia lah tempat aku sembang2. Kekadang sembang pasal korea, pasal kamen rider, pasal ultraman dan macam-macamlah. Huh, kalau takde lah keluarga aku ni, aku rasa  memang aku hanyut dibuai arus duniawi.

Bercakap pasal korea, sebenarnya aku ni mmg jenis minat retis-retis asia, tak kira ah Jepun ke, Korea ke, Filipina ke. (aku suka lagu Filipina tajuk dia "Anak"), ni lirik dia, "ngomosilangka pasako ito, naing kua ka lamongamor" hahaha..betul ke tak, tak tahu ah, aku main mumbling je tuh. Sambung pasla korea, aku mula minat korea ni sebab kawan aku Nik amalina dia duk crita pasal Running man kat aku.Aku igtkan tu citer superhero sbb ada  "MAN". Aku pesan lah kt nik, klu citer RM tu main, mesej lah. Dia buat betul2 tau. Asal citer tu main je, mesti sampai mesej. Aku pon start layan ah. Mula2 tu mcm blurr je ah tgk sbb tak fhm. Pastu Ashraff pulak citer kt aku pasal Running man yg tema dia "TheAvengers". Aku pon tgk episode tu. Start pada situ lah aku minat sbb ahli2 dia mmg lawak dan spontan. Nak2 si HAHA tu. Aku pon mulalah nk tgk seme episode. Tapi masa tu nk SPM, aku tak tgk lah. Pastu kawan "Siti" dia ada donlod episode RM ni,tp tak semualah,aku pon apa lagi, mintak dgn dialah. Pastu, Jibek yakni Najmi pulak kata dia ada semua episode, wow!! tak sangka jibek ni geng2 korea. Aku pon tanpa segan silu dan bangganya mintak copy dari dia, makan lebih 100gb gak space external aku. Dan bila masa cuti2 ni, aku pasang lah citer tu kt TV. Dgn mak2 aku layan skali. Habis sampai adik aku minat citer ni. hahahahah....... bosan....

Ape yang aku nak citer agi eh?? 

No comments:

Post a Comment