WELCOME

Monday 24 June 2013

Dipaksa untuk post sesuatu...

Assalamualaikum w.b.t.

Aku tak tahu nak tulis ape sbenarnya. Nipon sebab Lyza yang paksa aku tulis.Terasa bangga pulok bile ada orang suh kita wat new post kt blog. Itu menunjukkan ada gak orang yang baca blog kita. Tak caya ada org suh aku wat post bru kt blog?? hah, tengok nih....

hah, percaya dah??

Alang-alang dah menaip nih, meh la kita berceloteh panjang yak??
Sabtu Ahad lepas aku gi balik rumah aku kt selangor.(ponteng AMG sobonarnyo). Masa tu sibuk ah pasal jerebu nih. Aku igtkan kt rumah aku kt Pel.Klang je yg teruk,rupanya kt Kuantan lagi teruk.Smpai dpt cuti agi ari senin tu(24 jun2013).Huh hebat benor yakk.Aku ngan ayah aku mmg allergic giler ngan jerebu nih.Maklum lah, anak beranak ada resdung.Bile kluor rumoh dok pakai mask(aku panggil topeng), mmg akan bersin sokmo.

Tapi alhamdulillah, nmpk nyer makin pulih lah jerebu nih.Dpt lah koi pogi skoloh. Dpt jugok koi jupe dgn Irah. Huh,wakakakaka nak start jiwang dah. 

Apa eh prasaan korang bile "syok sorang". Bagi aku mende tu perkara biasa. Aku dh alami sejak dari Form 1 lagi. Apa yang aku buat, just relax and cool. Tapi perit gok ah simpan perasaan selama 4 tahun nih. Huh,bak lirik lagu Sudirman "Penyu Menangis Siapa Yang Tahu".

Okay2, stop utk jiwang. Slot utk jiwang nih kene pendek2 je.Takleh panjang nnt melarat.Nih koi nok cghiter pasal ghodong koi nih. Name dia Najmi, koi panggil dia jibek. Muka nampok ganas giler,tp biler tulis blog,wakakakakakkakakakakka mcm karangan PMR bhaii. Ayat mmg takde kesalahan ejaan dan tatabahasa. waakakkakaka(amboi,sedap giler kutuk org). Nk diceritakan, Jibek ni minat kt sorang budak kelas aku. Afiqah namanyer, budak nyer cantik,lawa (tp xleh lwn Irah lerr) wakakaka. Aritu dia kalah bet, so dia kene lah luahkan apa yg terpendam dlm hati dia dkt si Afiqah ni. Yang aku tak tahannyer, dua2 selamber je masa kejadian tu berlaku.Mcm ni hah situasi kejadian tersebut.

Najmi berjalan2 dgn muka selamber menuju ke arah Afiqah.
"Afiqah", Najmi menyapa tetapi Afiqah malu-malu utk memandang Najmi.
"Aku suka kat mu", Najmi meluahkan perasaannya dengan selamber.
"Okay", jawab Afiqah dengan senyuman.
Najmi keluar dari kelas dengan muka yang amat sukar untuk diterjemahkan.

Begitulah al-kisahnya.Nmpaknya masa dh mencemburui kita.Smpai di sini sajalah kita dpt bersua.
Ni pesanan aku.
"jangan biarkan facebook anda diselubungi... Game Request..."

Assalamualaikum selamat malam, Oyasuminasai



No comments:

Post a Comment